Sunday 30 October 2011

My Workstation

Kali ni aku sesaje nak citer pasal workstation aku. Masa snap2 gmbr tempahan bantal yang aku buat tu tiba2 terlintas plak nak citer pasal workstation aku ni. Xde le sesibuk mcm orang lain buat kraf sebab aku pun baru 2 bulan berkecimpung dalam dunia kraf ni. Banyak lagi material kena beli. Ni pun aku beli sikit2 terutama kalo ada orang order...aku beli le lebih sket untuk simpanan. Biasanya sumer material aku beli kat kedai Bunga Reben kat ngan Jalan TAR. Senang...beli terus wat balik jer....belum lagi mencuba beli online sebab aku beli pun sikit2 je. Kalo nak beli banyak mungkin aku akan beli online je....tengok kat blog2 dan web orang banyak gak yang jual material untuk kraf ni....ada yg murah...ada yg mahal....kena pandai pilih le. Meh tengok workstation aku yang tak seberapa ni...

 

Hehe...begitu bersih dan sikitnya bahan sebab sumer aku sumbat dalam bekas tu...yang lain tersepit bahagian belakang bekas tu...lupa nak alihkan....Yang kat bawah ni plak stok kain2 felt aku.



 

Aku sumbat je dalam plastik....ingat nak beli kabinet kecik atau box toyogo tu untuk simpan kain2 felt ni...kemas sket.Yang ni plak stok soft fiber aku. Pun aku sumbat dalam plastik.

 
Dan tidak dilupakan...bahan-bahan yang wajib ada....gunting, benang, hook dan ribbon

 
 
 
Ni le tempat aku lepak sambil wat keje. Sebelahnya ada katil...penat2 je terus landing....hehe...menjahit kemana...terus tido je....

Dan ni peneman setia aku time aku wat keje....Aku wat keje dia pun wat keje....keje dia.....TIDO....haru tul...


Adios



No comments:

Post a Comment