Thursday 1 December 2011

REHAT SEMENTARA

As Salam,

Dah tiga minggu blog ni kosong tanpa sebarang post baru....sorry sangat2 sebab tak sempat nak update. Tiba2 garuda sibuk melanda...En. Boss telah menggunakan kuasa vetonya memaksa sumer staff bahagian aku wat keje sosial mengupdate file gara2 sedikit kesilapan yang telah berlaku....nk kena siapkan sebelum closing account 16 Dis ni. Pe lagi....sumer tekun membelek file le lebih kurang 8-10 file sorang. Bukan sikit isi dalam file tu....Tambah plak minggu ni aku kena gi kursus plak. Sorry sangat2 kepada pengikut setia blog aku....dah ada yang dok tanya2. Insya Allah...minggu depan aku update ek ngan hasil keje aku yang baru.

Projek pengantin pun nampaknya tergendala sampai akhirnya aku beli je hadiah lain bagi kat BF aku tu....tp projek pengantin tetap diteruskan walaupun lambat sket. Tambah plak projek birthday ngan projek new baby. Dan paling penting projek annversary aku yang bakal tiba bulan 12 ni....Alamak!!!!!.....x cukup masa......

Minggu depan wajib start balik menjahit + update blog......Caiyok...caiyok....


Adios

No comments:

Post a Comment