Monday 9 January 2012

SELAMAT TAHUN BARU 2012

As Salam,

Dah abis tahun 2011...dah masuk 2012....br hr ni aku dapat update blog kesayangan aku ni...lamanya....bz ngan rutin keje seharian...bz ngan anak-anak nak masuk skolah....tahun ni anak no. 2 masuk darjah 1....memang bz le menyiapkan barang keperluan dia...

Banyak benda nak update tapi asyik pending jer....nak update kat umah pun tak sempat....berebut laptop ngan anak2....diaorang sibuk main game komputer...kang aku beli PS3 gak ni kan....tapi nanti diaorang tak blaja plak...haish....

Pepun...aku rasa  aku rasa tak terlambat lagi untuk aku ucapkan SELAMAT TAHUN BARU untuk semua.....moga tahun 2012 akan membawa lebih banyak rezeki kepada Eena Art Corner dan moga aku akan lebih bertambah maju dari tahun 2 yg sudah....Amin...
 
Adios

No comments:

Post a Comment