Monday 9 January 2012

BANTAL BIRTHDAYI

As Salam,

Kali ni aku nak update order dari membe baik aku yang baru jadi pengantin November lepas....Pn. Annurul...hehe....dah puan ye kak? Dia nak aku buatkan bantal sebagai hadiah birthday untuk adik ipar kesayangan dia. Mulanya dia suh buat bentuk 4 segi biasa je...aku cakap....kalo aku buat bantal bentuk love dia nak tak? Then dia tanya balik....boleh buat ke kak? Dush!!!! Nape xleh buat plak dik oiii....boleh le....apa bentuk pun boleh buat....janji masyuk....hehe...

Dia mitak warna pink....then nak kura-kura sekor...adik ipar Nurul ni ada bela kura-kura...so....kunun2nya gambar kura2 tu ibarat kura2 dia le...

Tadaa....ini le hasilnya.....Bantal bentuk love ngan ucapan "Happy 22nd Birthday Ika" ....dihiasi dengan sekor kura-kura ngan rama-rama serta bunga 2 kuntum dan yang hijau tu...ala2 rumput

 


 Ni pulak close up kura-kura...senyum jer kura-kura ni...


Sehari lepas aku bagi bantal ni kat Nurul....google eye yang aku order baru je sampai....aku bagi sebiji kat Nurul tampal kat mata kura2 tu....tapi masa tu gam UHU xde...esoknya plak...aku lupa nak bawak...alih2 terus Nurul pun lupa nak tampal google eye tu....kalo tak mesti lagi comel....

Yang ni plak pandangan belakang bantal....tarikh birthday Ika....31-12-2012...huhu...best betul...sambut birthday skali ngan sambut tahun baru....part paling best...31 Disember tu dia baru cecah 22 tahun....Kalo sambut birthday 1 Januari confirm umur dah masuk 23...


Alhamdulillah....adik ipar Nurul and the family suka sangat ngan bantal ni....specially part kura2 dia tu...puas hati bila customer suka apa yang kita buat. Terima kasih Nurul sebab sudi order ngan Ai....Harap sudi order lagi untuk masa akan datang....

Adios























2 comments:

  1. ehehehe...glamer i aww!! :p

    hihi tq k.ina! mmg cun gler bantal tuh. ika siap bwk tdo lg ^_^ terharu plak i..... >.<

    insyaAllah for sure akan order lg kat akak utk kasik org lain plak ehehe ;)

    ReplyDelete