Friday 3 February 2012

Update Sket...

As Salam,

Lamanya tak update blog aku ni....sibuk sgt ngan rutin keje seharian + rutin sbg ibu dan isteri lebih-lebih lagi bulan Januari adalah bulan persekolahan anak-anak....maka makin bertambah le kesibukan aku. Banyak benda nak update tapi masa selalu tak ada. Maaf le kepada sesapa yang follow blog aku ni....(bkn ramai pun...perasan je lebih...hehe).

Nampaknya tahun 2012 ni....Hah!!!! 2012???? Rasa belum terlambat....(walaupun dah masuk bulan 2) ...aku tetap gak nak buat ucapan.....



Poyo....Banyak tul azam untuk tahun 2012 ni dan banyak jugak target yang hendak aku capai dalam hidup 
aku.....Paling penting tahun 2012 aku nak: Beli rumah sendiri (tengah survey tempat dan harga), nak amik lesen kereta dan beli kereta baru (at least Myvi) dan nak tambah sorang lagi cahayamata (nak cukupkan 4)
Insya Allah....moga dipermudahkan segala urusan....Amin.

Dan tak lupa aku nak ucapkan .....kpd semua yang berbangsa Cina....


Tahun 2012 ni jugak merupakan tahun Naga Air dalam kalendar orang cina....(aku lahir tahun naga). Menurut orang cina naga merupakan binatang paling hebat...paling kuat dan paling banyak membawa tuah kepada diaorang....moga tahun ini juga akan membawa banyak tuah kepada aku....hehe...

Adios




No comments:

Post a Comment