Friday 3 February 2012

Projek Setahun

As Salam,

Alhamdulillah....tahun 2012 memberi permulaan yang baik untuk bisnes kraf felt aku ni....nak tau kenapa? Sebabnya....aku dah dapat offer untuk buat bulk bantal selama setahun dari kelab office aku. Setahun tu beb....300 lebih bantal untuk aku siapkan dalam masa setahun....sebulan kena buat 30-40 bantal....hahahaha....memang life aku untuk tahun ni memang dengan kain2 felt aku tu le....perasaan aku pastinya akan jadi macam bantal2 ni....hahaha


Hari ni pun aku dah pi cari sket kain2 felt untuk aku siapkan bantal bagi bulan januari.....30 bantal untuk bulan ni....memang betul2 kena kuatkan semangat jiwa dan raga untuk menyiapkan bantal2 tu....moga aku diberi kesihatan yang baik sepanjang tahun ni agar tiada keje2 aku yg tergendala...harap sangat2....



Adios

No comments:

Post a Comment