Monday 12 March 2012

HAPPY BIRTHDAY 4th JANUARY

Here I bring you the weather forecast of the day. 
Heavy showers of love are expected today with a couple of blessings here and there. 
Make the most of this season till it lasts. 
Happy Birthday Siti Hajar!

Moga diberkati dan diberikan rezeki yang melimpah ruah.....dan ini rezeki yang Allah kirimkan melalui MQA kepada saya untuk saya hadiahkan kepada awak, Hajar......Happy birthday....

 Gambar depan

Gambar belakang

 Close up gambar ice cream...nyum...nyum....

Aku suka sangat ngan gambar ice cream cone ni....nampak cam sedap le plak.....nak bagi ice cream betul x dapat....saya bagi awak bantal ice cream je le ye Hajar.....leh awak simpan sampai anak cucu...ahaks....kalo le bantal ni tak lunyai.....

Dalam banyak2 bantal yang aku buat....ni yg paling aku suka...warna merah + hitam....menaikkan lagi keceriaan bantal ni...(angkat bakul sendiri....wah!Kelas gitu). Dan memang ramai yang mengakuinya....dan dok mitak nak warna sama....baiklah.....nanti ai buatkan....



~ Adios ~


No comments:

Post a Comment